Julias skolavslutning.

Idag har vi varit i Bondstorps kyrka för att titta på Julias skolavslutning. Jag, Ellie, Jossan, mamma & pappa. Hon slutade ettan. Det var jättemysigt och jag fick många minnen från mina egna skolavslutningar där borta i kyrkan.

Efteråt så gick vi upp till Bondstorps-skolan där det blev tårtkalas som avslutning av dagen. Samma sak varje år! :) HÄR kan ni läsa om förra årets skolavslutning då jag var höggravid med Ellie. :)

Det var roligt att titta runt lite i skolan och se hur det såg ut nu. Det var sig väldigt likt när jag gick i skolan där men ändå inte. :)


Ellie & hennes moster utanför kyrkan.


Ellie och Jossan.


Elliepellie.


Ellie var lite myssugen.


Mitt lilla charmtroll! :)


Barnen kommer in med flaggorna i högsta hugg.


Där kommer Julia.


Så duktiga var de allesammans!


Och Ellie skötte sig fint! Fast hon försökte klättra över bänken både en och två gånger! :)


Snart sommarlov! :)


Så söta alla barnen!


Mysigt!


Fina fina Julia.


Ellie, Jossan, Pappa, Julia & Mamma.


Ellie, Jossan, Pappa, Julia & Mamma.


Pappa, Julia, Ellie, Jag & Mamma.


Tjejerna i familjen. Jossan, Julia, Ellie, Jag & Mamma.


Tittade även till mormor och morfars grav. Det var längesen jag var där! Det var så fint så! <3


Bondstorpsskolan.


Tårtkalas! Jag åt bara av mammas tårta! I LOVE IT! Den längst in! :)


Många tårtor fanns det att välja på!


Julia tyckte om chokladtårtan!


Det gjorde Ellie också!


Mums med tårta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback