Va ute på en härlig joggingrunda innan. Ja...

img_9279 (MMS)

Va ute på en härlig joggingrunda innan. Jag sprang nästan hela vägen! :) stolt över mig själv! Fast runkeeper va inställd på promenad så jag vet inte om kalorierna stämmer. De kanske de gör.. Jag har haft mycket nu på senaste och har tyvärr inte hunnit med bloggen så mycket som jag velat. Hoppas ni alla fina läsare kan stå ut med det. För jag tror den kommer bli lidande lite framöver också. Men jag ska göra mitt bästa för att skicka in ett inlägg då och då! Tack för att ni läser! Utan alla mina läsare vetifan om jag hade fortsatt blogga!! :)


Kommentarer
Postat av: Petra

<3

2012-03-29 @ 14:51:34
Postat av: Petra

<3

2012-03-29 @ 14:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback