26 bast dårå..

Det har varit dåligt med uppdatering i helgen, men jag har haft fullt upp! Med både viktiga saker och mindre viktiga saker!

I Lördags var jag först på PompDelux party hos Emma från min mammagrupp, och sen gick resten av dagen åt att förbereda inför min födelsedagsfest jag hade på kvällen. Jag städade och plockade fram stolar och fixade och så lagade jag mat i cirkus 4 timmar! Testade massa nya roliga recept! Tyvärr provsmakade jag inte det jag lagade eftersom det inte var lchf, men alla sa på kvällen att det var gott iallafall! :)

Vid 19 började gästerna trilla in och det blev en kanonkväll! Jag hade superdupertrevligt! Jag fick blommor, ett underbart Yankee Candle, presentkort och alkohol. Sen fick jag en hel kartong full med dricka, drinkmixar, sprit, citroner, lime, apelsiner, ett mätglas, en shaker & en drinkbok. Så jag ställde fram allt och så var det öppen bar och det blandades drinkar för fullt! Kanonfina presenter! Tack alla!! Jag som sagt att jag inte villa ha något! :)

Strax innan tolv hade många åkt in till stan och så gjorde även jag, Ida & Petra och så drack vi drinkar & shakade loss på Harrys.










Jag & Petra.


Min lillebror Jimmy & Jag.


Thonny & Jag.


Sara & Jag.

I Söndags (på min födelsedag) mådde jag sådär bra. Ellie var hos sin farmor så jag fick sova ut iallafall. Vi röjde undan hemma och städade iordning allt innan vi åkte in till stan och käkade (köpte mat på evergreen som vi käkade utanför ica maxi samtidigt som vi kollade på folk. Skitkul söndagsnöje!! haha..) och sen vidare till Gränna för att hämta Ellie. På kvällen var vi ute hos mamma, pappa & Julia i Ekornahult och firade mig lite och bjöds på räkmackor.

Jag fick fina paket av mamma, pappa & Julia också. Bland annat denna fina armbandsställning som mamma & pappa tillverkat till mig. Jag blev jätteglad, för jag hade sett en sådan i en affär och ville verkligen ha en sån. De är duktiga mina föräldrar! Händiga som få! :) Sen fick jag en tröja, en kavaj & ett jättefint kakfat.





Tack även till min syster som jag fick en jättefin bikini av som jag valde på Hawaii. :) Och till Pilutta som gav mig en jättefin ring och en underbar blus.

Och tack alla som grattade mig på facebook! Inte mindre än 90(!) personer skrev grattisinlägg på min logg. Det värmer! Fina fina människor!! ::))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback