Utelek.

Jag lämnade Ellie på dagis själv i nästan två timmar idag. Det hade gått bra! Skönt det! Det är så härligt när jag kommer och ska hämta henne för hon blir så himla glad att se mig! Det värmer i mammahjärtat! :)

Vi gick en sväng i eftermiddags. Det var himla härligt väder ute, fast det var lite kyligt. Vi var uppe i lekparken här över oss och gungade & åkte rutschkana.






Denna backen tar jag nu i ett svep med barnvagnen. När jag började gå ut och gå i höstas, innan jag kommit in i det ordentligt, så var jag tvungen att stanna en eller två gånger på vägen upp för jag fick sån mjölksyra i benen. Haha.. Då skyllde jag på att det var tungt, Ellie väger 12 kilo + vagnen som säkert väger lika mycket! :P Nu känns det hur lätt som helst att gå uppför här. Kanske ska prova att springa uppför nästa gång!? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback