Tröttis.

Innan dagis igår var Ellie jättetrött! Det var näst intill omöjligt att väcka henne och hon ville bara sova vidare!



Det var jobbigt att lämna henne på dagis igår. Hon var jätteledsen och ville inte att jag skulle gå. Hon har blivit jättemammig den senaste veckan och ska ha koll på mig hela tiden var jag är någonstans. Till och med på natten vaknar hon och ropar efter mig och måste kolla så att jag ligger jämte henne.

Det är väl nu med inskolningen och allt, men det är jobbigt. Man blir ledsen. Fast å andra sidan så hade det gått jättebra resten av dagen på dagis. Hon hade frågat efter mig några gånger bara, annars hade det gått bra. Hon hade ätit bra också! Hon sov när jag kom. Jag förstår inte riktigt hur de lyckas få alla barnen att somna samtidigt, det är märkligt!



Under tiden hon var på dagis var jag först hos Pilutta och åt frukost och sen hälsade jag på Bea & lille Ebbe. Vi tjötade och drack kaffe och tiden gick så himla fort! Lille Ebbe var så liten och söt och helt underbar! Bea har Kerstin på samma dagis som Ellie så vi hämtade tjejerna samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback