T.G.I.F.

Idag kom vi i tid till dagis! :) Det har gått bra idag. Jag lämnade Ellie 1 timme och 45 min själv och det hade funkat bra! De hade varit ute och sen åt hon lunch där också. Under tiden åkte jag hem till Jeanette & Kian och tjötade lite och drack kaffe.


Jag & Kian.


Sen så har dagen bjudit på:

Barnvakt åt Ellie av Pernilla, barnen och My.
Shopping på a6.
Handling av mat & dryck inför morgondagens födelsedagsfest.
Middag och trevligt sällskap hos Pilutta.
Taccokväll och mys hos svärföräldrarna.


Ellie busar loss hos Pernilla.


Tim, My & Ellie.

Nu ska jag ta tag i rentvättberget som har växt sig enormt och sen ska jag slänga mig i sängen. Kommer däcka som en stock!

Trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback