Söndagsgrillning.

Så pigg som jag var i Söndags har jag inte vatt nångån de senaste gångerna jag varit ute dagen innan. Härligt! Tror det var nattamaten som gjorde det.. Jag syndade faktiskt och åt kebabpizza! Med pommes på! Jag slog på stort ordentligt! haha...

Vädret var så fint så vi åkte upp till Västersjön och grillade. Och Ellie tog årets första dopp!! Haha.. Tyvärr fick jag inte med det på kort, men jag fick lite andra fina bilder!

På kvällen var jag däremot helt slut och däckade nog redan innan Ellie när jag nattade henne vid 19.30. Skönt att få sova lite denna helgen iallafall! Jag behövde nog sova igen både fredagsnatten & lördagsnatten! :)




















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback