Min diskho har typ svämmat över. Jag trodd...

img_0534 (MMS)

Min diskho har typ svämmat över. Jag trodde diskmaskinen va sönder! Jag var så förbannade för att jag inte kunde få den att funka! Jag satte på, stängde av och startade om och nollställde och satte på och rensade och hade mig men den funkade inte! Den startade precis som vanligt, men son stod den bara och blinkade. Trodde först Ellie varit på knapparna och tryckt, men jag testade innan vi åkte hemifrån och det hjälpte inte heller.. Så har det varit sen förra torsdagen. Igår sa jag till Kim att han fick kolla på den för den måste gått sönder. Men i samma stund som jag sa det och tittade mot diskhon så kom jag på att jag var på kranen och skruvade på nån ratt förra veckan. Ellie var där och baltade och försökte sätta på vattnet hela tiden och jag försökte stänga av det. Tydligen så hade jag stängt av det till diskmaskinen. Att jag inte kunde komma på de tidigare. Mitt pucko! 4 dar tog det!! Haha.. Så nu kanske jag kan börja jobba på mitt diskberg! Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback