Lördag & Söndag.

I Lördags var jag & Ellie med mamma & Jossan på en liten shoppingrunda. Vi var först på Stallkvarn och kikade lite och sen åkte vi till Curenstams. Mamma & Jossan köpte penséer och grejor till deras trädgårdar och jag vill också ha en liten trädgård där jag kan plantera blommor nu när vårkänslorna spirar!! :)













Efter vår shoppingtur åkte vi med ut till Ekornahult och käkade middag. Jag åt kött, sallad, kantarellsås (mammas kantarellsås är inte att leka med alltså!!) och blomkålspuré. Det var så gott!! Till efterrätt bjöds det på jordgubbar med grädde. Inte dumt det heller!











På kvällen var jag hos Pernilla & kollade på melodifestivalen med familjen Bergholst/Sjö och Jessica. Vi grillade och jag kunde inte annat än att konstatera att grillat är typ det bästa som finns!! :) Det blev lite drinkafton och kvällen bjöd även på garagefest, ett snabbt krogbesök och nattamat.









I söndags var jag lagom seg så då blev det inte mycket gjort alls. Typ inget vettigt över huvud taget! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback