Lördag kväll.

Resten av dagen och kvällen har spenderats i Ekornahult med middag, bus, hockey, promenad och en cykeltur. Ellie "cyklade" och jag "körde". Hon gillade de iallfall! Hon gillade att vara ute överhuvudtaget idag. Skönt med lite frisk luft.



Jag lämnade Ekornahult lagom tills Ellie skulle sova så hon somnade i bilen. Jag var förbi Pernilla och de hade grillat så jag fick en doggybag med mig hem som jag smaskade i mig innan när jag kom hem! Underbart. De hade gjort gonrgonzolasås och det är nog något av det godaste som finns! Särskilt vårt recept!! Sen så har jag gått och städat och småplockat lite här hemma och sen hamnade jag här vid datan.

Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag faktiskt krypa ner i sängen. Ja, ni läste rätt. Jag kommer förhoppnigsvis sova innan 12. Och det är lördag idag!! Jag kan överraska om jag vill!!

Godnatt allesammans! Hoppas ni har/haft en underbar helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback