Lediga Måndag.







Idag spenderade jag & Ellie förmiddagen hos mamma & pappa i Ekornahult. Mamma klippte mig lite, och sen var vi ute i det sköna vädret en stund.



















Mitt på dagen mötte jag & Ellie upp Sara & Alice och Frida & Lucas på Rosenlundsbadet och så spenderade vi några timmar där med bad, mys & lunch. De har familjeöppet på relaxen sista måndagen varje månad så då kan man bada lite varmare med de mindre barnen. Skitbra! :)



















Sen ikväll har jag inte gjort alls mycket faktiskt. Va ute på en joggingrunda innan och så en promenad med Pilutta.. Skönt!

Nu har jag bloggat några timmar, (Ja, det tar sjukt lång tid! Särskilt att lägga upp massa kort!) och nu ska jag försöka krypa ner i sängen. Imorgon väntas jobb igen!!

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback