Jessicas Födelsedagsfirande.

I Lördags kväll var vi hos min kusin Jessica på lite tjejfest. Och sen efter det blev det krogen. Jag hade skitkul!! Jag var så glad för att nästan alla mina fina tjejer var där! Kan det bli bättre?! Än att få umgås en helkväll med alla sina trevliga underbara vänner!? Nä, de kan nog inte det. Underbart!!

Var lite dålig med kameran, men några bilder fick jag till. Dock inte världens bästa kvalité kanske...


Jag & Ida innan avfärd hemifrån. Ellie ville såklart också vara med och posa!


Lääääääccckkkkerrrrtt! :)


Tjejorna på förfest innan förfesten.. Jeanette, Idam Sara, Pernilla, Jag, Petra & Tesan.


Jag & min kusin Anna.


Sara, Jeanette & Ida.


Pernilla, kusin Ulrika & kusin Jessica.


Jag & Pernilla korkar upp!


Det finns alltid en anledning att fira!!


Ullebulle & Pilutta! <3


Hela gänget. (Utom Tesan som står bakom kameran!)


Det tar en stund när det ska fotas..


Ida, Jag & Tesan.


Mmm.. Champagne. Mumma.


Sara, Pernilla & Jag.


Ett kort från krogen. Det har jag snott från paparazzi-Tesan. Vi är på G! Tequila inhandlad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback