Igårkväll så badduschade Ellie. Som vanlig...

img_6717 (MMS)

Igårkväll så badduschade Ellie. Som vanligt! Hon badar i sin lilla balja i duschen samtidig som duschen är på så då blir det att hon badduschar! :) Jag vek som vanligt lite tvätt och sen satt jag på golvet jämte henne och tittade på.. Jag var supertrött! Men när Kim kom hem så tog han med henne upp till familjen Palm och jag gick ner i källaren och körde ett crosstrainerpass. Sen tog jag också en lång och varm dusch! Efter det satte jag mig vid datorn lite. Va lite sugen på att beställa lite kläder, men jag gjorde aldrig det. Duktigt av mig för egentligen behöver jag inte köpa något. Jag var inne på massa sidor och klickade ner saker i varukorgen, men sen sket jag i att beställa dem. Shopoholicjohanna kan slänga sig i väggen!! Haha! Sen somnade jag som en stock i sängen! Gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback