Idag har Ellie varit på dagis 8.30-13.30. ...

img_9723 (MMS)

Idag har Ellie varit på dagis 8.30-13.30. Jobbigt att lämna henne, men hon hade haft jättekul och sov så gott när jag hämtade henne! Hon var lite ledsen när jag gick, men det hade gått över fort. Jag vet ju att hon har fullt upp när hon är där och hon har roligt med de andra barnen! Under tiden var jag hos Petra & drack kaffe och åt frukost och tjötade och mös i solen på deras altan. Och mös med Hampus lite också såklart! Även Pernilla var där en sväng. Tiden gick så otroligt fort!! Jag va där redan nio, och vips så var klockan 13.15 och vi åkte för att hämta våra barn på dagis. Jag & Ellie åkte hem till Pernilla en sväng och så gick vi en promenad bor till Tahebadet. Där gungade vi och lekte i sanden och njöt av det underbara vädret! Hoppas det har kommit för att stanna!! Sen gick vi hem till Pernilla och gjorde middag. Kim hämtade Ellie vid 7-tiden och så spenderade jag & Pernilla kvällen i soffan framför gårdagens avsnitt av Desperate & dagens avsnitt av Greys. Det är ju så bra! Härligt när man en gång i veckan kan försvinna in i tvseriernas härliga värld! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback