Idag gick det jättebra att lämna Ellie på ...

img_4364 (MMS)

Idag gick det jättebra att lämna Ellie på dagis. Hon var inte ledsen nåt och hade inte ens frågat efter mig. Och hon blev jätteglad när jag kom och skulle hämta henne. Fast det var knappt hon ville åka med mig hem! :) Under tiden hon var där var jag hos Sara & Alice och hälsade på lite. Vi käkade frukost och planerade lite inför Tabergsmilen som är om ett tag. Sen hämtade vi Ellie och åkte in till A6 en sväng. Det var himla lugnt att gå där inne idag fast det var fredag! Fast det var inte lugnt med våra kids. Vi trodde de skulle sova en stund, men det var visst roligare att shoppa med oss!! :) Vi gjorde flera bra fynd både Sara och jag faktiskt! ::)) sen hämtade vi Tesan på vägen hem och åkte hem till oss. Även Pernilla & Jennifer kom förbi en sväng på lite fika. Sen när alla lämnat så hade jag och Ellie duschmys och så fixade och donade vi hemma lite och sen mös vi ner oss i sängen och kollade på film. När Ellie somnat kom Pernilla och vi tog en lång härlig kvällspromenad och sen hamnade vi utanför sittandes på mina utemöbler och så satt vi där tills nu och tjötade. I 3 timmar var vi ute! Haha Så det var jävligt skönt att komma in och krypa ner i en varm och go säng nu!! Jag är stel som en pinne och iskall! Ellie är alltid så varm så jag ska krypa intill henne och värma mig. :) Natti Natti allesammans!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback