FREDAG 16 Mars.

Dagen började med mysfrukost ihop med Pernilla & My hemma hos oss. Sen begav vi oss in till a6 på en liten shoppingrunda. Jag var ute efter ett smalt flätat skärp, och det hittade jag så jag blev nöjd! Köpte även ett par skor också som jag bara behövde betala 60 kr för. Då kan man ju inte låte bli!! Eller?? :)

Men det är nog sista gången jag går och slöshoppar på a6 med Ellie iallafall!! Jag fick inte en lugn stund! Eller jo, enda gången var när Pernilla tog med sig båda bernen i vagnen och gick till en annan affär! haha.. Annars skulle Ellie vara precis överallt och ingenstans! Jag skojar inte! Hon höll på att välta skyltdockor, hon slängde solglasögon omkring sig, hon gömde sig i- under- och över kläder och klädställningar. Sen så om hon inte fick som hon ville så slängde hon sig på golver och sparkade med benen och viftade med armarna samtidgt som hon skrek som en stucken gris!! (Kan ni se det framför er?! haha). Folk måste väl undrat vad jag gjort för hemskt för att mitt barn ska bete sig så. Iallafall de som inte har egna barn! Haha..

Provade också att använda mitt presentkort på Clas Ohlson från appen Wrap och det funkade hur bra som helst. Jag var lite tveksam i början, men det var ju inga problem! Konstigt..

My & Ellie på Clas Ohlson.




Efter a6 tog Pernilla med sig båda barnen hem och jag åkte förbi jobbet en sväng. Hängde in kläder och kollade så jag hade allt jag behöver och satt och tjötade med mina jobbarkompisar. Och så insåg jag nog att jag saknar jobbet lite faktiskt. Fast det känns tungt att börja jobba nästa vecka, men det ska bli kul. Och när jag kommer in i det kommer det nog bli super. Så vart det ju sist!

Jag var förbi affären och handlade lite och hem och hämtade grejor och sen åkte jag hem till Pernilla. Hon bjöd på lunch som var askalas! Älskar gräddig LCHF mat!! :) Ellie fick vara kvär där medans jag åkte till bankeryd för att lämna in kläderna till bytardagen och sen åkte jag hem och fixade lite och så kom Sara & Jimmy och hämtade mig och så åkte vi och spelade poker.

Det var skitkul. Tyvärr så gick det sådär bra för mig igår, inte alls lika bra som sist. Det blev bättre efter några glas vin iofs, men jag gick ju inte med plus direkt om man säger så! haha.. Det blev en uppfriskande promenad hem miss i nassen, men trots det så dunkade huvudet i morse när jag vaknade efter typ 3 timmars sömn! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback