Dagen har gått fort idag också! Och vädret...

img_0248 (MMS)

Dagen har gått fort idag också! Och vädret har varit nästan lika skönt som igår! De var bara jag & chefen idag. Vi hämtade mat på SanMarino på lunchen. Kebabsallad blev det för mig, smarrigt! Sen satt vi lite i solen och slappade. Underbart! Kim hämtade Ellie på dagis idag, och jag åkte till stan en sväng efter jobbet. Och a6. Köpte två par nya byxor och en skjorta. Behövde en ny outfit till morgondagens partaj! ::)) Sen köpte jag nya kostymbyxor till jobbet för de gamla var alldeles för stora nu när jag fick på min kostym. De ramlade av och hängde typ överallt. Hela kostymen var för stor. Fast jag blev bara glad! Härligt när man ser resultat! :) Sen var jag på systemet och köpte cider och vin, också till morgondagens partaj. Och tandkräm, för den var helt megaslut, men den var inte till morgondagens partaj.. Eller jo, kanske lite! Haha.. Sen hämtade jag Ellie hemma och packade lite saker och begav mig till Tidaholm. Till syrran. Och så blev jag bjuden på grillat kött & sallad. Och nu har syrran precis nattat Ellie och nu ligger vi i soffan framför tvn. Mamma, Julia & Jennifer är här också. Ellie somnade i bilen innan, men vaknade när vi kom hit och hon hörde de andras röster och såg att vi inte var hemma. Då ville hon inte sova mer! Utan hon busade runt som en galning!! Sen blev hon övertrött och gallskrek en stund och sen dånade hon jämte syrran. Pappa, Niklas och Robban är på whiskyprovning här i Tidaholm så mamma agerar chaufför. Men de ska inte sova över. Det ska jag och Ellie. Så vi kan umgås med min gravida syster i det fina vårdret hela förmiddagen imån! Underbart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback