Vi har varit och storhandlat. Det blev dyr...

img_3128 (MMS)

Vi har varit och storhandlat. Det blev dyrt idag igen. Ovanligt?! Näääeee! Haha. Men jag gjorde ett klipp på blöjor iallafall! Betalade bara 50 kr för två paket, för jag hade två kravattuponger och så hade maxi 50 kr rabatt vid köp av 2 paket. Och när man självscannar så funkar de alldeles utmärkt att använda alltihop på samma gång! :) Sen köpte jag billig bacon för 5 kr/paketet och kassler för 29kr/kilot. Men det blev nog mest dyrt för jag köpte mycket kött och grönsaker och mejeriprodukter. Fast det gör jag jämt, men idag köpte jag extra mycket. Jag ska börja köra GI nu så då går det ju åt en hel del av den varan. Det som är dyrast! Men med allt det jag handlade idag så klarar vi oss nästan ända tills vi åker till Hawaii vilket by the way är om bara 36 dagar! Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback