Vi hade en trevlig dag i Ekornahult idag! ...

img_7143 (MMS)

Vi hade en trevlig dag i Ekornahult idag! Gjorde inte så mycket. Busade, käkade, slängde skräp, gjorde oss av med julgranen, tittade på tv. Och så solade jag i mammas solarie. Det funkar bra för man blir brun, men det är ett sånt där gammalt som bara är på en sida så man måste vända på sig när man solat ena sidan. Och så blir de jävligt varmt! Och så råkade jag bränna mig på skinkan när jag skulle krångla mig ur för det är bara ett galler för rören, ingen glasskiva. Haha.. Vi var ute på en långpromenad i det härliga vädret också! Det känns ju nästan som vår ute! Och vi kollade på hästarna som granngården har för Ellie älskar det! Hon ville klappa och vinka och säga hejdå till allihopa. Hon älskar alla djur min lilla plutta! :) promenaden gick lite sakta i början för Ellie skulle prompt gå själv och hålla Julia och mamma i handen. Hon gallskrek när jag försökte sätta henne i vagnen, men jag fick göra det till slut ändå, annars hade vi nog inte vakt hemma än! Haha.. Hon har varit himla gnällig idag så hon är nog inte så pigg. Näsan rinner fortfarande och hon hostar. Men bara när hon sover. Nu ligger hon på min mage och sover och så fort jag lämnar henne vaknar hon och blir ledsen. Det gör inte så mycket om hon ligger där, bara hon sover okej inatt! Jag orkar inte med en vaken natt till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback