Sunny Sunday.



Idag har vi inte gjort så mycket.. Var hemma och slappade hela förmiddagen.

Sen åkte Kim med Ellie till Taberg en sväng och jag åkte in till Twilifit för att köpa lite nya underkläder. Provade nog alla svarta bh:ar som fanns i butiken tror jag. Ville gärna ha nåt med färg, men alla som var i färg var så tråkiga.. Men jag hittade en supersnygg bh och så köpte jag lite snygga trosor också. Och det är som expediten sa till mig: -Är man snygg under så känner man sig snygg utanpå! Haha..



Sen hämtade jag Ellie och åkte hem och gjorde lite mat. Jag testade ett nytt recept idag. Chévrelasagne. Det tog en liten stund att göra, men så gott det var! Och LCHF.







Här kommer receptet om nån vill prova! :)
Jag ändrade om lite bara när jag gjorde. Jag tog vanlig blandfärs istället för lammfärs och så la jag till lite färska champinjoner i också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback