Helgen.

FREDAG.

I Fredags lämnade jag Ellie hos mamma en sväng och åkte in till stan med Jeanette för att fixa inflyttningspresenten till Lördagens fest. Sen hämtade mamma, Ellie och Julia upp mig och så åkte vi till min syster och hennes kille i Tidaholm.

Där spenderade vi kvällen med massa mys och taccos. Jättemysigt som vanligt att hälsa på! Vi tog också en liten kvällsrunda för att titta på vildsvin, men såg tyvärr inga denna gången..

















När vi kom hem så åkte jag till Pilutta en sväng för lite kvällssnack med henne! <3

LÖRDAG.

Lördagen började tidigt med en runda till stan medans Ellie var hos Pilutta. Eftersom vi inte hittade det vi sökte på fredagen så fick jag åka in och fixa det på lördagen! :)

Sen lagade vi mat hos Pernilla när jag kom tillbaka. Stekt kyckling med bacon och broccoligratäng till de. Det var smaskens!

När jag och Ellie kom hem så tog vi en runda i elljusspåret. Hon var jättetrött och somnade innan vi ens kommit utanför dörren! Det snöade som bara den så jag såg ut som en snögubbe som traskade runt! haha.. Men skönt var det!

Hemma igen så började jag städa lite och göra mig iordning inför kvällen och Sara & Jimmys inflyttningsfest. Thonny, Christel, Ida & Björn kom på lite fördrink hos oss innan. Sen var partyt i full gång och det var en väldigt rolig kväll. Minst sagt! Iallafall på förfesten! haha.. Massa folk, massa dans och massa skratt!

Vad som hände i stan har jag inte så mycket att säga om! Men jag har några lärdomar från kvällen iallafall:

- Du bör inte dricka lika mycket som vanligt när du går på diet och knappt äter något!
- Det gör inget om bålskålen inte är tom efter några timmar, den behöver inte tömmas!
- Att dansa loss på bordet är ALDRIG bra! Än mindre att försöka hålla dig i lampan när du tappar balansen!
- Kommer du inte ihåg hur du kom in till stan, ÅK HEM!
- Va inte barfota i öppna pumps när det är flera cm snö ute och svinkallt!
- Kommer du inte in på Harrys och vakten anser att det kvittar hur många uppfriskande varv du traskar runt i stan, du kommer inte in ändå, ÅK HEM FÖR LÄNGESEN!
- Det är inte värt att vara bakis hela söndagen om man bara minns halva kvällen från lördagen!

Haha. Det dröjer nog ett tag tills jag festar loss igen! Eller?! :)

Här kommer några kort från kvällen. Resten ligger på facebook och de hittar ni HÄR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback