Mittwoch.

Att jag har hunnit med mycket saker idag! Fast vi tog lite sovmorgon idag också! :)

Vi vaknade vid 9.30-tiden och låg och mös i sängen och tittade lite på tv. Sen dammsög jag lägenheten och duschade och gjorde mig iordning lite. Vid 11-tiden kom Ida & Amalia på lite frukost/fika och så tjötade vi lite och barnen busade. Amalia satt så fint på golvet helt själv nu, och hon såg så stor ut helt plötsligt! :) Ellie tycker det är så kul att busa med henne, och hon tycker nog det är minst lika kul att busa med Ellie!









































Efter det så gick jag och Ellie ut på en middagspromenad. Det är så härligt att passa på att promenera med henne i vagnen när hon ändå ska sova! :)

Sen åkte vi ut till Månsarp och fikade med Tesan & hennes mamma Eva. Eva underhöll Ellie och busade med henne så jag och Tesan fick sitta lite i lugn och ro och tjöta! Myspys!







Sen lämnade jag Ellie till hennes farmor och åkte in till stan och till The Body Shop för att färga mina ögonbryn och ögonfransar, samt plocka ögonbrynen. Jag fick det av Pernilla i julkapp! Det va riktigt härligt att ligga där och bli lite ompysslad och jag är riktigt nöjd över resuktatet! Så härligt inför Hawaii också att se fräsh ut när man solar och badar utan massa smink! :)

Sen var jag på Maxi och shoppade lite. Åkte till Petra & Micke och bytte tillbaka min bil, tjötade lite med Petra och tittade på deras nya vardagsrum som de gjort om och som var kanonfint! Träffade Jeanette och tjötade lite med henne. Sen åkte jag till Taberg och hämtade Ellie och körde hem henne och maten och sen blev det en sväng till Maxi (igen) på jakt efter strumpbyxor och promenad in tha city och så avslutades kvällen med lite tjöt hos min Pilutta.

Har också hunnit med att planera ett Tidaholmsbesök på fredag, tjötat med mamma & fixat barnvakt på fredag förmiddag och fixat fika inför morgondagens träff med några från mammagruppen. Puh. Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Ska bara köra mitt kvällsliga träningspass först! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback