Promenad, PW och PN (powernap).

På kvällskvisten kom Sara hit och vi drack kaffe och sen gick vi en promenad. Skönt att snacka av sig lite samtidigt som man gör nåt nyttigt! Två flugor i samma smäll! :)

Sen hängde jag tvätt medans Ellie badade, städade upp bland Ellies leksaker och fixade undan disken. Och efter det gav jag mig ut på en PW till Taberg. Där mötte jag upp Pernilla på Trim och så sov jag i solariet i 20 min. Helt underbart. Två flugor i en smäll där också. Powernap och jag blev brun samtidigt! :)

Provade att ha vikter på fötterna på promenaden. Har testat det innan, men det var längesen. De väger 1,2 kilo styck så det gör ju lite skillnad! Kändes nästan som man tejpat ett mjölkpaket runt varje ankel! Haha..
Det kändes lite konstigt i början, men det var fan jobbigare än vanligt! Och det kändes i insidan av låren efteråt! Hur gött som helst! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback