På Kvällskvisten.

Till middag idag lagade jag en utsökt taccogratäng från Katrin Zytomierskas bok - DAGS ATT BLI SMAL, LCHF PÅ MITT SÄTT.

Den blev riktigt mumsig och här kommer receptet ifall någon vill prova! :)









Sen efter maten städade jag & Ellie hela nedervåningen. Det behövdes verkligen för det såg ut som en mindre storm dragit fram där! :)

Och när Kim kom hem vid 20-tiden gav jag mig ut på en kvällspromenad. Riktigt härligt faktiskt! Jag promenerade till Taberg och slängde mig i solariet i en kvart, sen promenerade jag hem igen. En ganska lagom sträcka blir de på 6,5 km och så en paus i mitten. Det blev verkligen en powerwalk idag, jag hade tempot uppe ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback