Och igårkväll träffade jag mina fina bästa...

img_9881 (MMS)

Och igårkväll träffade jag mina fina bästaste flickor för lite AW på Murphys. Jeanette, Michaela, Pernilla, Petra, Sara, Frida och Tesan. Tyvärr var det ingen AW eftersom det var röd dag, men vi hade de himla trevligt iallafall! Vi kom till Murphys redan vid 17 och gick inte därifrån förräns vid 21.15 typ. Då gick vi till Harrys och tog stämpel där innan vi gick vidare till Pipes of Scotland. Där träffade vi på massa trevligt folk (det gjorde vi iofs på Murphys me) och det var många vi kände som var ute så det var himla trevligt. Efter ett tag drog vi vidare till Harrys där vi vimlade runt och shakade loss hela kvällen sen Jäklar vad vi dansade! :) Det var en grymt trevlig och rolig kväll. Bästa på länge tror jag! Tack ALLA ni som förgyllde den, flickor som pojkar!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback