Mitt mongofinger ser ännu mer mongo ut..

Ja, jag har faktiskt ett mongofinger. Och jag har kallat det för mongofinger länge, för det är lite mongo! haha..

Typiskt nog ringfingret på vänster hand! Hur snyggt är det när jag nån gång ska gifta mig att sträcka fram det fingret när ringen ska på!? Haha..

Jag klämde av det i en dörr när jag var 3 år så det är lite kortare än det ska vara. Typ 2 cm nästan. Och tjockare!  Men jag har en nagel på det iallafall! Läkarn ville först dra bort hela nagelroten, men det var tur att han inte gjorde det!

Iallafall.. Idag när jag monterade ihop sufletten till Ellies vagn så klämde jag mig på det fingret! Så nu har jag en stor blodblåsa där! Och det gör så ont!! Försökte tömma den på blod med en säkerhetsnål, men det lyckades inte så bra! Har för mig att sådana här blåsor tar väldigt lång tid på sig att försvinna. Attans!!

Det syns inte så väl på bilden, men den är större än den ser ut! Den buktar faktiskt ut säkert 3 mm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback