Måndag.

Idag har jag & Ellie varit i Ekornahult. Jossan var hemma också så då passade vi på! Vi har inte gjort så mycket, va ute en sväng, kollade på kossorna, sydde lite, slappade i soffan, käkade middag.. Tiden går så fort hela tiden och plötsligt var det eftermiddag..



Jag & Ellie åkte hem och så har vi bara varit här hemma med. Ellie har badat medans jag fixade med tvätten. När Kim kom hem gav jag mig ut på en härlig kvällspromenad. Gick några km med musik i öronen på högsta volym. Så härligt! Och nu har jag lyckats få in lite mer musik på iphonen så jag slipper att lyssna på samma två låtar hela tiden! haha.. Det började bli lite långtråkigt! :)

När jag kom hem hade Kim en överraskning. Han hade stekt oxfilé och bakat en sockerkaka. Oxfilé enbart. Eller, nja, jag fick lite vitlökssmör till.. Men han ansåg att det var en jättebra LCHF middag.. Hmmm?! Sockerkakan blev sådär, det var första gången han någonsin bakade så det var väl inte helt misslyckat. Blev förvånad över att han gjort det över huvud taget! haha.. Nu är iallafall min nya kitchen aid invigd! Och den fick bra betyg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback