Magen kurrar.

Jag tror jag äter för dåligt. De senaste dagarna har jag bara ätit två gånger per dag och det är ju inte alls bra! Fast jag är inte så värst hungrig och så har jag nog krympt matsäcken för när jag väl äter så blir jag mätt så himla fort!

Gött de iofs. Haha.. Då känner man ju att det måste hända något. Då jobbar ju kroppen och tar av ditt överflödiga fett istället!! De lät lite sjukt va?.. Hmm. Men ibland är de härligt att känna sig lite hungrig. Så länge man mår bra i övrigt då förstås och inte får huvudvärk eller illamående eller nåt sånt..

Och jag mår bättre än nånsin! Jag är mycket piggare nu när jag kör LCHF. (Har jag blivit en frälst LCHF-fantast nu?!) haha.. Något som är midre bra är att magen krånglar lite då och då.. :/

Till frukost/lunch idag åt jag mosade ägg med en klick smör och lite stekt falukorv. Mycket godare än äggröra tycker jag! Löskokta ägg som mosas med en stro klick margarin och så lite salt på! Smaskens!





Och till middag blev det kycklingfilé i ugn med en lite egenkomponerad kryddblandning, ost och grädde och så smörstekta vitlökschampinjoner, lite bea och stekt sparris till det. Det var smaskigt! :)



Sen innan mitt 1-timmes crosstraining pass, mina 200 situps, 3x10 benhävarlyft, 3x10 armhävningar och 3x30s plankan så åt jag faktiskt 4(!) små ckoladbitar. Det var det första "godiset" jag ätit på 24 dagar och det var gott först, men sen kunde de lika väl kvittat..

Och så drack jag en Celsius också innan träningen. De ska va bra och nyttiga och öka förbränningen och allt det där! Och de är riktigt goda faktiskt. Köpte hem ett helt flak innan när vi handlade på MAXI! Där är de inte så värst dyra, 2 för 32kr + pant. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback