Köpte denna tjusiga klockan också på jysk....

img_2659 (MMS)

Köpte denna tjusiga klockan också på jysk. För 85:-! Som hittat ju! Har bara sett den i svart och brun innan, aldrig i vitt. Tyvärr har jag ingenstans att hänga upp den, så den åker i förrådet och får ligga där och vila lite tills vi flyttar. Desto roligare sen att hitta massa nya saker man köpt och glömt bort att man har. Det blir ju lite som julafton den dagen det är dags att flytta, för jag samlar på mig lite hela tiden som jag vill ha men inte får plats med!! :) Jag kan ju göra så för jag hoppas att jag nån gång flyttar till hus som är större än lägenheten, lite svårare för dem som bor i hus och samla utan att få plats! Jag är knäpp, I know! Haha. Nähe, om man skulle köra en halvtimme på crosstrainern innan läggdags? Ja, de tror jag nog vi kör på!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback