Jag kunde inte låta bli att nätshoppa lite...

img_9226 (MMS)

Jag kunde inte låta bli att nätshoppa lite på H&M tidigare ikväll. Hittade lite fint som jag var tvungen att beställa! Behövde något uppiggande efter denna långa dagen som mest bestått utav bilfärd. Vi gick upp vid 9-tiden idag och käkade frukost och sen började vi packa och städa ur stugan. Killarna stack iväg och lämnade tillbaka skidorna och vi gjorde färdigt det sista innan vi lämnade stugan 10.35 typ (25 min innan senaste utcheckningen, inte dåligt) och sa farväl till Högfjället och Sälen för den här gången. Bilresan gick hyfsat bra med Ellie fast vi körde på dan denna gången. Vi busade lite, sen sov hon en stund (och jag också), sen stannade vi och åt pizza i Filipstad, sen läste jag lite för Ellie och vi busade lite till och sista biten var hon inte alls glad! Vi sjöng och lyssnade på musik och hon tittade på min telefon och tittade på filmer på youtube och spelade pekboken mm. och då var hon ändå ganska nöjd, men sista 15 minutrarna innan vi var hemma så var hon nog riktigt trött på att åka bil, för då gallskrek hon! Non-Stop! Men när vi kom hem lugnade hon ner sig! :) Vet inte riktigt vad klockan var när vi var hemma, men tror det var strax innan 19. Sen har vi inte gjort så mycket.. Packat upp och kollat på tv och tagit det lugnt bara. Jag har iallafall konstaterat en sak - Borta jättebra, men hemma är det ändå bäst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback