Jag hade en kanondag igår! Trots att Ellie...

img_4804 (MMS)

Jag hade en kanondag igår! Trots att Ellie krånglat som en tok hela fredagsnatten och jag bara sovit några timmar..  Jag var med och firade Emelies födelsedag! En heldag var det! Med massa fina flickor! Jag kände bara Emelie, men jag är ju inte den som är den! :) Vi träffades på torpa redan 12.30 och så åkte vi till Frysen för att spela airsoft. Vi var 9 tjejer, och det var skitkul! Jag var den enda som spelat innan så det var ju en stor fördel för mig och jag blev faktiskt inte skjuten en enda gång! Skönt det! För vissa fick riktigt fina märken! Sen efter det åkte vi vidare till Rosenlund där det var tänkt att vi skulle relaxa Tyvärr var det fullt så vi fick bada i äventyrsbadet stället, men det var roligt iallafall. Vi åkte strömmen o rutschkana och bubblade lite och så var vi en sväng inne vid hopptornen. Jag vågade fortfarande hoppa från tians hopptorn, men det var högre än jag minns från när man var liten! :) Och bikiniöverdelen åkte upp så jag knappt fick den på plats igen! Haha.. Det var jag och en tjej till som hoppade. Vi tyckte Emelie skulle hoppat också eftersom hon fyllde 25, men hon bangade. Hon kröp ut till kanten och tittade uppe i hopptornet, det såg ganska kul ut! Sen bastade vi och gjorde oss iordning och så åkte vi förbi Ica maxi och hämtade smörgåstårta och sen vidare till en tjej på Torpa. Där käkade vi och drack vin och förfestade och sen blev det en runda ner på stan. Alla tjejerna gick till Karlssons och Pernilla kom och hämtade mig och så följde jag med på Åsas och Daniels inflyttningsfest en sväng innan vi drog vidare till Harrys. Där blev det dans och drinkar och trevligt sällskap och en trevlig avslutning på dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback