Idag har jag och Ellie varit ute på långpr...

img_4635 (MMS)

Idag har jag och Ellie varit ute på långpromenad i 1,5 timme. Det var riktigt skönt, men kallt! När vi kom hem lagade vi jättegod chiliconcarne och sen har vi slappat i soffan. Eller jag slappade medans Ellie busade runt för fullt. :) Sen åkte jag och Pernilla en sväng till Trim och solade och så hem till henne och åt taccos. Utan bröd såklart! Med massa ost på! :) Sen satt vi och tjötade lite och diskuterade ett träningsdilemma som vi har! Mer om de en annan gång.. Nu ska jag försöka lägga Ellie som fortfarande är vaken och inte visar några tecken alls på att hon vill sova. Sov Gott allesammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback