Här är minsann en glad tjej. Det var värre...

img_8338 (MMS)

Här är minsann en glad tjej. Det var värre inatt. Jag var som ett vrak i morse vid halv sju när jag gick upp och gjorde välling för då hade jag knappt sovit en blund på hela natten! Usch! Man har ju glömt bort hur det är att inte få sova på nätterna!! :/ Ellie har blivit megaförkyld. Snoret rinner och hon är lite hängig och inatt började hon hosta som bara den. Hon har hostat typ varje eller varannan minut HELA natten! Och en riktigt hemsk hosta med!! Och snurrat runt och vaknat och satt sig upp och skrikit och försökt krypa iväg. Och sen så ska hon pilla mig i munnen med sina små fingrar, vilket hon alltid gör när hon är trött, men inatt har det varit hemskt! Hon har så långa naglar och har varit så hårdhänt så det gjort skitont! Men vid åtta nångång somnade vi och sov hyfsat bra i några timmar så lite sömn har vi fått. Ligger fortfarande i sängen och myser och tittar på tv. Tur att man är hemma ändå när man haft sådan här nätter.. Vi ska nog bege oss ut till Ehult en sväng snart, då kan mamma och Julia underhålla Ellie lite så jag kan få vila kanske! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback