För min del också! Haha.. Jag åkte ner til...

img_8583 (MMS)

För min del också! Haha.. Jag åkte ner till Heléne på slätten en sväng och drack lite vin i torsdags kväll. Rött faktiskt! :) Alex var där också och så kom Pernilla Det var riktigt trevligt! Vi gjorde ett försök till att spela spel, men det tog sån tid så vi körde lite "jag har aldrig". Sen åkte vi in till stan för lite nattamat. Tänkte äta GI-hamburgare på Max, för det ska de ju ha där, men det var stängt. Vi tänkte inte på att det var torsdag. Så då åkte vi till McDonalds vid A6, de har ju öppet dygnet runt. Tyvärr har de ingen GI-hamburgare, men jag beställde en Big Tasty utan bröd. Det var gott det med, lite svårt att äta bara! Haha. Vi hade iallafall roligt för vi skrattade i bilen så tårarna rann! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback