En tripp till Tidaholm.

I morse åkte jag & Ellie till Tidaholm för att umgås lite med min fina syster! Vi hade lika trevligt som alltid när vi ses! :)

Vi började morgonen med att vara hundvakt åt min systers svärmors lilla rottweilervalp. Ellie tyckte det var jätteroligt, men när den lilla valpen busade med henne lite för mycket så kröp hon in i hundburen och gömde sig! :)







Efter det åkte vi till ett kafé i Tidaholm (Julius eller Ceaser eller vad de nu hette) och åt en jättegod Ceasarsallad. Och Ellie & Jossan käkade sockerbullar till efterrätt. Jossan sa att hon minsann hade varit nyttig och ätit sallad så då kunde bebisen i magen få äta sockerbulle till efterrätt! haha..

Sen åkte vi hem till Jossan & Robban och tänkte åka fyrhjuling och pulka men Ellie däckade i bilen så vi lyfte över henne till vagnen och så blev det en härlig långpromenad istället. Det var riktigt skönt! Det var jättehärligt väder för solen lös så skönt!  



Sen när vi kom hem så slappade vi lite i soffan och Jossan och Ellie drack varm oboy och åt macka.Sen bara umgicks vi och hade det trevligt.

Tack snälla rara för en underbar dag! :)

Min fina syster är nu gravid i vecka 18 och hennes lille (jag tror det är en kille) bebis är beräknad att komma den 10:e Juni. Det ska bli såååå mysigt att bli moster! Och Kul att det bara skiljer två år på våra barn! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback