En sväng på a6.

Idag har jag, Ellie, Sara & Alice varit på a6 och Ikea en sväng. Jag behövd shoppa några saker och det var perfekt att vi fick sällskap! Jag hade glömt bort bara vilket träningspass det är att gå där med Ellie nu för tiden! Haha.. Det är ju inte så att hon vill sitta snällt och stilla i vagnen och titta på alla som går förbi. Näää, hon ska springa och klättra och busa och röra precis allt! :)

Vi avslutade med en sväng på Ikea där vi också åt lunch! Kycklingfile med bea och ratatouille, utan pommes med extra ratatouille såklart! På Ikea kan de minsann! När vi var ute och käkade i Göteborg försökte jag beställa extra grönsaker istället för pommes till min köttbit, men det fick jag inte! Jag fick köpa till en liten jäkla grönsallad för 50 spänn istället! Dåligt!! Men på Ikea funkade det alldeles utmärkt! Ellie fick köttbullar med mos och lingonsylt. Det gillar hon! :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback