Ellie vaknade inatt igen och var ledsen oc...

Ellie vaknade inatt igen och var ledsen och gnällde i flera timmar. Hon pekar mot benen och fötterna och så säger hon ajajaj och är jätteledsen. Hon har gjort så i nästan en vecka nu. Jag vet inte om det beror på att hon haft några konstiga utslag under fötterna och i händerna. Nästan som stora blåmärken, eller som nässelutslag, fast blåröda. Och så har hon fått ett sår under stortån som inte riktigt vill läka. Det kanske gör jätteont. Eller så har jag tänkt att det kliar, men det verkar inte göra ont nä jag trycker på händerna och fötterna och de har blivit mycket bättre. Men hon vill gärna att vi håller i fötterna och benen och trycker lite. Inatt verkade det lite bättre när jag masserade hennes ben och fötter. Jag har varit lite inne på om det kan vara växtvärk? Googlade på det och det verkar som fler haft samma problem och då har det varit nån slags växtvärk. Fast om man bortser från utslagen. Jag får nog ringa Bvc imorgon och se vad de säger. Någon annan som varit med om nåt liknande eller har barn som haft mycket växtvärk? Det är så frustrerande när inget verkar hjälpa och när Ellie bara gråter i flera timmar! Det stör ju nattsömnen för både oss och henne!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback