Ehult.

Idag på dagen så åkte vi ut till Mamma & Julia i Ekornahult en sväng. Thandi (min kusins barn) var också där så hon & julia busade rumt med Ellie och Ellie var överlycklig. Hon blir så glad när hon får busa med äldre barn, särskilt tjejer! :)

Vi var också ute på en promenad i det snöblandade regnet och vi blev dygnsura! Ellie somnade i vagnen så jag passade på att tvätta och städa ur bilen. Som vanligt när jag är i Ekornahult, men det är så smidigt att göra det därute eftersom pappa har en tvätthall där och allt finns där. Sen åt vi middag. Jag åt baconlindad kycklingfilé med stekta champinjoner och bladspenat. Det var smaskens!

Sen så scannade jag in alla våra pass och mailade till vår resehandläggare, och han har postat biljetterna till oss så de kommer snart. Känns att det är nära nu. Knappt en månad kvar sen är vi på Hawaii!! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Kan du inte berätta lite mera om din syster som ska få barn? hur långt har hon kvar?

2012-01-03 @ 20:31:45
Postat av: Johanna

Hej! Jag ska göra det så fort jag får lite tid över! ::))

2012-01-09 @ 01:05:09
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback