Ännu en dag som gått hur fort som helst. V...

img_4858 (MMS)

Ännu en dag som gått hur fort som helst. Vart tar dagarna vägen egentligen? Vi sov tills vi vaknade ä, som vanligt! Skönt att inte behöva ställa klockan! Sen var vi hemma och donade och busade och lagade mat och så gav vi oss ut på en riktig långpromenad. Ellie sov så gott i vagnen när vi kom tillbaka så jag gick ett varv till här i kvarteret och när vi kom tillbaka igen sov hon fortfarande så jag gick ett varv åt andra hållet också! Haha.. Nästan 2 timmar promenerade jag, det blev några kilometer! :) Först uppe vid Åsa, sen en bit på elljusspåret och sen lite på gatorna här omkring. Det är så backigt och bra här (både för och nackdelar med det) så man får ordentligt med träning iallafall! Sen busade vi lite och så lagade jag middag till Ellie. Hon har ätit jättemycket och jätteduktigt idag, det är så skönt när hon äter! Sen käkade jag middag och så gav jag mig ut på en promenad till! Jag fick visst inte nog tidigare.. Haha. Gick till Taberg vid 20-tiden och solade med Pernilla, och sen hem igen. En lagom sträcka på 7km totalt.. Och när jag kom hem så körde jag mitt dagliga kvällspass med 200 situps, 3x10 armhävningar, 3x10 benlyft och 3x30s planka. Sen tog jag mig en lång, härlig, välförtjänt dusch! Nu jäklar ska fläsket bort! Haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback