Stockholm.

Vi har haft det underbart i Stockholm. Jag, Tesan, Pilutta & Ulrika. En riktigt trevlig helg med massa skratt, god mat, gott dricka och sjuk humor! haha..

I Lördags när vi kom upp jag & Teschmo och vi checkat in så käkade vi i hotellbaren, sen blev det lite förfest på rummet och så gjorde vi oss iordning och sen bar det iväg till Scalateatern för Brolles Rock'nRoll show. Den var kanonbra, vi hade platser på första raden, och vi kunde knappt komma mycket närmre honom än så! :) Vi satt tom så bra så Brolle kunde sträcka fram sin hand från scenen och hälsa på oss under föreställningen. Två gånger dessutom! :) Sen blev det en sväng på stan. Vi köade till Golden Hits och tog en cider där innan vi tyckte det var för mycket folk och att magen kurrade så vi drog vidare för att äta. Vi hamnade på Vapiano. En helt underbart underbar restaurang med ett himla smidigt system. Man fick ett kort när man gick in där och sen köpte man mat, dryck och allt från baren med sitt kort och så betalade man när man gick ut. Skitsmidigt! :)
Sen traskade vi hem till hotellet och så blev det lite charader och mycket skratt och trevligheter på rummet. 3.30 nångång slöt vi ögonen.

Kim ringde precis innan förestöllningen och berättade att Ellie hade feberkramper hemma. Igen! Så dumt när jag är så långt borta! Jag fick guida honom lite med mediciner och grejor. Men Kim var jättelugn och fixade det galant, fast det hade suttit i väldigt länge denna gången! Så läskigt! Det var mer jag som blev lite orolig och ledsen eftersom jag var så långt borta och inte kunde göra något!

På söndagen käkade vi en underbart god frukost på hotellet. Hotellfrukost is the shit alltså!! Sen slappade vi lite på rummet innan det var dags att checka ut. Efter det blev det en sväng på stan innan vi åkte hem. Jag hittade ett par otroligt snygga skor! (Som om jag inte har tillräckligt av den varan redan! Haha..) och så köpte jag bebispresent till en kompis nya lille kille som föddes i Fredags. (GRATTIS ÄNNU EN GÅNG) Och även Ellie fick en present. Från BR. Sen bar det av hemåt, det blev ett stopp på Max bara, och så var vi hemma vid 19-tiden.

Jag var helt döslut så jag somnade tidigt!! Så skönt!


Kommentarer
Postat av: tess

gilla sidan



http://www.facebook.com/pages/Brolle-The-One-And-Only-One-Star/262450193830708?sk=wall :=)

2012-03-04 @ 13:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback