På Selma.


Detta var vad vi gjorde i Vaggeryd i Fredags. Vi var på besök i min kusins "nya" butik Selma. Hon har jobbat där länge innan, men nu har hon köpt butiken och tagit över den så nu är det hennes butik.

Pernilla var med också. Vi köpte med oss lunch och käkade där och sen kollade vi in alla fina grejor. Min kusin Jessica kom dit också och hon är dagisfröken och har väldigt god hand med barn så hon underhöll Ellie åt mig medans vi kollade runt. :)

 Jättemycket fina smycken från Baglady hade hon. Har aldrig hört talas om märket innan.. Men nu har jag det! Jag köpte ett jättesnyggt armband som jag är supernöjd med! Och plus i kanten så var det 20% rabatt nu också så det kändes ju ännu bättre! :)























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback