ONSDAG 22/2 09:00

Godmorgon!

Orkade inte blogga igår. Var totalt slut efter vi varit ute och ätit igårkväll och sen när vi kom tillbaka till hotellrummet så packade vi nästan allt och sen somnade vi!

Vi käkade på The Cheesecake Factory igår igen. Så sjukt gott är det där!! Och man får så mycket mat så hälften hade varit nog!! :) De frågar om man vill ha med maten som blir över hem, och nästan alla sitter med små påsar och paket vid borden när de är färdiga. Proppmätta ser alla ut också! Tillbakalutade i sina stolar och pustandes efter all god mat!! haha..  Igår fick vi vänta ca 40 min innan vi fick vårt bord och då passade jag på att shoppa lite på F21. Gjorde några fina fynd faktiskt! Tur att inte den affären finns i Jönköping, det hade varit farligt! Haha..

Vi fick sitta vid ett långbord igår. Det var trevligt! Eftersom mamma & pappa bjudit oss barn på större delen av denna resan så bjöd vi dem på middagen igår! Och vi beställde in efterrätt till dem med ett litet ljus i och så hade de skrivit med choklad runt tallriken! De blev så glada så! :)















Annars var dagen rätt lugn igår. Jag, Kim, Ellie, Johnn, Jimmy, Pappa & Julia gick ner till havet ganska tidigt och la oss. Sista dagen som vi badade där. Jag ville få så mycket färg som möjligt så jag smörjde inte in mig (som vanligt), och jag fick färg kan jag lova! Det brände lite igår och jag var röd på benen, magen och armarna, men idag har det övergått till brunt och det svider knappt alls. Jag är riktigt brun och fin nu! Så härligt! Hade vi stannat några dagar till hade jag nog blivit riktigt bajsbrun! haha.. Kanske tur att vi inte gör det. Jag vet inte hur brun man kan bli!? Nån gång tar det väl stopp, eller? :)

Ellie fick ha sin UV-dräkt på sig igår. Och solkräm med 30-faktor som vanligt. Och lika bra var det! Eftersom solen brände så igår. Men hon har blivit så brun och fin iallafall och hon är så söt när hon är nakenfis med sin lilla vita rumpa! :P

Vid 13-tiden gick vi till Subway och köpte mackor och tog med till poolen och så spenderades resten av dagen där. Låter väl som vi haft en väldigt härlig och avslappnad dag? Men det är ju så det ska va när man har semester! Och särskilt sista dagen på semestern!











Fast egentligen är ju sista dagen idag, men igår var sista hela dagen!! :) Vi ska lämna hotellrummet vid 12, så får vi ställa våra väskor i receptionen tills det är dags att åka till flygplatsen. Flyget går vid 19.35 tror jag så vi behöver lämna Waikiki vid 17-tiden. Sen flyger vi 9,5 timmar till New York. Vämtar där 7,5 timmar och sen tar det ca 8 timmar till Köpenhamn. Och sen ytterligare några timmar innan vi är hemma i Jönköping.. En lång resa vi har framför oss!! Vi landar i Köpenhamn vid 7.30-tiden på Fredag morgon svensk tid. Sen är vi väl hemma vid 12-13 på Fredga dag. Ska bli ganska skönt att komma hem, men ändå hade jag kunnat stanna här några veckor till! Om det inte hade varit så jäkla dyrt då förstås!! haha...

Nä, nu ska jag sätta fart och nu hör ni nog inget mer från mig innan jag är hemma..

Just det ja, glömde ju nästan berätta att jag har bokat en tatueringstid nu vid 12 också. Ska göra en liten tatuering innan vi åker hem. :) Jimmy ska också göra en, fast en stor! Han lägger sig nog under nålen om typ 30 min. Hans tar 5 timmar att göra, min tar nog typ 15 min. Bild kommer senare!! ::))

Bye bye sålänge!

Kommentarer
Postat av: Jessica von Palm

Forever21 har ju en internetshop=)=) Så du kan fortsätta handla här hemma med! haha

2012-02-23 @ 20:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback