Onsdag 15/2 7:30

Jag skulle skrivit här igårkväll, men jag råkade däcka med Ellie i sängen vid 21-tiden! haha.. Var supertrött igår! :)





Igår spenderade jag, Kim & Ellie förmiddagen vid havet. Jag somnade i solen medans Kim och Ellie satt och lekte i sanden. Och jag fick sova tills jag vaknade!! Hur skönt som helst! Och färg fick jag med! :)

















Det var kanonfint väder nästan hela dagen igår. Det blev lite molnigt bara mitt på dagen, men då passade vi på att gå och kolla lite i affärer.

När vi kom tillbaka till hotellet så somnade Kim & Ellie i sängen och jag följde med Jossan & Julia och köpte lite mat som vi tog med oss upp och käkade på balkongen. Sen var jag och handlade mat till mamma som fortfarande är dålig och får spendera det mesta av sin tid på rummet. Så tråkigt!! Hoppas verkligen hon blir piggare snart så hon kan njuta av den sista veckan här!
Vi andra är iallafall piggare, lite förkylda och så sitter den där jäkla hostan i bara!

Efter det la vi oss (jag, jossanm julia) vid poolen lite och slappade. De andra killarna var iväg och köpte fiskespön och fiskegrejor. De ska fiska här någon dag.. När Ellie vaknade hämtade jag henne och så var vi vid poolen hela eftermiddagen.











Efter lite slapp på rummet så gick vi ut för att äta jag, Kim & Ellie. Vi tog inte med oss vagnen för vi tänkte att det var smidigare att komma in på restaurangen utan. Tyvärr så var det så himla mycket folk ute och käkade så det var mellan 30-80 minuters väntetid på typ alla restauranger! Jag fattar inte hur det funkar riktigt.. Det finns inte alls många restauranger, men det är skitmycket folk som ska äta varje kväll. Det går ju inte ihop sig riktigt?! Och igår på eftermiddagen kollade vi om man kunde boka bord till kvällen, men det funkar inte så. Och det behövs ju tydligen inte för restaurangernas skull, det är ju fullt med folk hela tiden iallafall! Men surt att man ska behöva stå och vänta så länge varje kväll när man ska käka! Å andra sidan så sliper man jobbiga inkastare som står och tjatar utanför restaurangerna! :)

Vet inte om det var extra mycket folk ute igår eftersom det var Valentines Day anske.. Till slut hittade vi en restaurang där det bara var 15 minuters väntetid iallafall! Och när vi kom in där så sitter Jossan & Robban där inne med! Haha.. De hade gått ut själva för att äta just för att det var alla hjärtans dag! :) Men maten var god, fast den var dyr, och jag beställde ett vin som var jättegott!! Notan gick på 100 dollar, så det är ju ungefär som hemma.. Bara att här var dricksen inräknad redan, så man slapp tänka på det. Det stod längst ner på kvittot att de redan lagt på det. Smart av dem! haha.. Så de hade lagt på 13 dollar i dricks redan.. Men jag fick min köttabit iallafall!! Även om jag bad om meduim och den var rare så var det gott!!



EFter maten gick vi en sväng och tittade i affärerna och sen tillbaka till hotellet och så somnade vi som små bran i sängen! Härligt!



Nu ska vi äta lite frukost här på rummet, och sen ska vi gå till Honolulu Zoo. Det ska bli riktigt kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback