Onsdad 15/2 22:00

Idag har alla vi "ungdomar" varit på Honolulu Zoo. De var roligt att gå och kika på alla djuren! Och varmt var det också! Ellie tyckte det var spännande att titta på alla djuren! :)













Vi käkade lunch inne på zoot och så gick vi tillbaka till Hotellet. Ellie somnade i vagnen så när vi kom hem la sig Kim med henne på hotellrummet och vilade lite och jag gick ner till poolen. Där var resten av sällskapet också och mamma & pappa som legat där en stund redan. Mamma har varit piggare idag så det är skönt! Nu är vi alla på bättringsvägen!! Jag satte på musik på iphonen och så la jag mig i solen och somnade en stund! Det var riktigt skönt!!

Ellie och Kim sov jättelänge. Men Ellie sprang så mycket inne på djurparken så hon blev väl helt slut lilla pluttan! :) Jag fick gå upp till hotellrummet och hämta henne, för jag undrade vad de höll på med, då hade de precis vaknat.

Vi gick ner till poolen en stund till och sen upp till rummet och duschade och gjorde oss iordning. Jag och Jossan gick ner en sväng på stan och tittade i en klänningsaffär, och jag hittade ett jättefint linne!






Johnny, Jimmy & Robban har varit iväg och fiskat en sväng på eftermiddagen så vi gick ut och käkade utan dem. Idag hade vi tur för vi fick bord nästan direkt på ett Steak House inte långt från hotellet. Det var jättegod mat där! Lite dyrare, men lite bättre!! DEt var nog det godaste jag ätit sen vi lämnade sverige faktiskt!! En riktigt fin god köttabit!! ::))

Nu ska jag strax springa ner till poolen en sväng och kolla några saker på min telefon. Det finns bara trådlöst wifi i lobbyn och vid poolen. På rummet går det på kabel och det funkar ju bara på datan. Jag har några grejor på iphonen som jag inte kan kolla på datorn..

Sn blir det sängen tror jag! Är helt slut!! ::))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback