Måndag 13/2 23:30



Idag har varit en skön och varm och härlig slappardag! Vi har legat på stranden och stekt hela förmiddagen. Jag glömde smörja in mig idag så solen har tagit kan jag lova! Till och med Ellie har bränt sig lite på armarna, och på henne smörjer jag med megastark solkräm!





Vi gick en promenad vid lunchtid jag, Kim & Ellie och tittade lite. Vi käkade hamburgare. Ellie somnade i vagnen så vi passade på att vila lite vi också på en grön och skön gräsmatta precis vid havet. Det var riktigt härligt!





Sen gick vi tillbaka till Hotellet och hoppades att vårt rum skulle vara färdigt, men det var det inte så vi la oss vid poolen en stund. Den iskalla poolen! Den är verkligen skitkall! :) Men det är svalkande! Och perfekt att ligga där lite på eftermiddagen för då har solen nått dit också. Den ligger på norra sidan om hotellet och solen kommer inte förbi hotellet och de andra hotellen förräns efter 14-tiden..

Vi fick våra rum, två våningar längre ner, så nu bor vi på 20:e våniingen. Det var jättefina rum! Mycket finare än de vi hade uppe på våning 22! Och större kylskåp och micro tom. Så skönt för då slipper jag göra Ellies välling och gröt och mat i kaffebryggaren! :)

Det är härligt med balkong,men lite läskigt att gå ut där när det är så högt!! Och lite läskigt när Ellie följer med ut! Även om jag provat att trycke genom hennes huvud mellan gallret! haha.. Det gick inte! Som tur var! :)

Men det är skönt att kunna öppna upp lite och skönt att kunna sitta där ute lite i kvällssolen. Jag är mycket nöjd med vårt rumsbyte! :) Det var vi och mamma, Julia, Pappa som fick byta rum idag. Imorgon får Johnny & Jimmy byta och nästa dag Jossan & Robban.





Vi slappade lite på hotellet och sen gjorde vi oss iordning och gick ut för att äta lite. Tyvärr var det omöjligt att få plats på en restaurang, det var fullt överallt!! Eller 30-40 min väntetid och det orkade vi inte med så vi käkade pizza på en typ sportsbar. Och det var väldigt gott så det gjorde inget! Men jag börjar tröttna lite på pizza och hamburgare nu! Jag vill ha en riktig köttabit!! :)

På vägen hem stannade jag & mamma till i en affär som jag spanat in och så shoppade jag loss lite! Köpte nya skor, örhängen, ett linne & fyra klännigar. Så nu är jag sjukt nöjd med dagen och ska däcka i sängen med gott samvete!!

Får se vad morgondagen har för spännande att bjuda på.. :)

Godnatt Hawaii - Godmorgon Sverige!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det ser hur mysigt ut som helst,hoppas alla är friska och pigga nu! Men jag saknar dig <3<3<3

2012-02-15 @ 10:25:38
Postat av: Johanna

Det är riktigt mysigt och härligt här!! Du skulle vatt med!! <3 Saknar dig också min pudding! <3

2012-02-16 @ 04:05:56
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback