Jag verkligen söt för att ställa mig på vå...

img_1719 (MMS)

Jag verkligen söt för att ställa mig på vågen idag, men när jag gjorde det fick jag en chock!! Jag var bombsäker på att jag hade gått upp minst 5 kg efter den här semestern, kanske 6. 6 kilo som jag kämpat så i 5 veckor för att bli av med. Men icke sa nicke!! Jag har snarare gått ner nåt hekto och nu äntligen nått min första målvikt som jag hade som mål att nå innan semestern. Hur sjukt är inte det? Jag som i stort sett levt på skräpmat, cola och annat onyttigt i 3 veckor!! Helt stört! Men jag är glad! Vågen har inte visat 70.0 på flera år tror jag. Iallafall inte under. Det är svårt att bryta just den siffran! Nu har jag bara 5 kg kvar till min andra målvikt. Det borde jag fixa till sommaren?! Totalt så har jag gått ner ca 12 kg sen förra sommaren. På måndag kör jag igång igen! Denna helgen går det aldrig, så måndag är en bra dag!! Haha.. Heja heja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback