Igårkväll vid 19.30 när Kim kom hem åkte j...

img_0240 (MMS)

Igårkväll vid 19.30 när Kim kom hem åkte jag upp till Flahultsbsdet och simmade en timme. Hu skönt som helst var det! Hann även med en kvart i ångbastun. Skönt att bara vara själv lite och ta hand om sig själv. Särskilt nu när jag är hemma md Ellie hela dagarna igen. Det är påfrestande ibland! Haha.. Sen när jag kom hem grillade jag revben och tänkte sätta mig i soffan i lugn och ro och smaska i mig dem, för Kim och Ellie sov. Men inte att jag fick göra det! Ellie kom upp och vill vara med mig och hon gillar nog revben lika mycket som jag för jag fick inte ha dem för mig själv iallafall! Och ingen lugn och ro blev det heller. Vi åt och sen fick jag gå och lägga mig med Ellie i sängen. Jag fick berätta sagor och sjunga sånger tills hon till slut somnade vid 00.30 typ. Oden har hon sovit hyfsat bra inatt, däremot har jag sprungit och druckit vatten och varit på toa minst tre gånger! Fast inte konstigt så mycket som jag kryddade revbenen igår! Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback