Idag på dagen har jag och Ellie bara varit...

img_6035 (MMS)

Idag på dagen har jag och Ellie bara varit hemma. Vi har förberett lite inför resan med tvättning och städning och sådär. Sen vilade vi lite i sängen och kollade på tv mitt på dagen. Skönt att slumra till en stund, men vad seg man blir när man vaknar! Vid 17.30 hämtade min mamma och moster mig och så åkte vi hem till Jeanette på inredningsparty. Living and Room De hade fått in massa nya saker och hade jag haft råd så hade jag velat köpa allt som fanns. En av varje grej. Shit vad mycket fint de har!! Jag fick nöja mig med två saker. Och så köpte mamma en sak till mig som jag ska få i födelsedagspresent. Eftersom de flesta av mina vänner va där så blev det ett litet avsked också nu inför resan. Låter som jag ska vara borta hur länge som helst! Haha.. Men nu dröjer det ju tre veckor innan vi ses igen och det är länge!! Hur ska jag klara mig utan dem?! Tur att internet finns! Och framförallt Facebook! :) Det blir hårt annars! Haha.. Nä, tiden går nog fort.. När jag kom hem igen efter nio så fortsatte jag förberedelserna inför imorgon. Hämtade upp resväskor och väskor från förrådet. Plockade fram våra sommarskor och så fick Ellie prova sina sandaler och sommarskor. Sen fixade jag lite filmer till datorn och plockade fram kameror och laddare och kablar. Det är mycket att tänka på som ska med.. Men jag har ju hela dagen på mig imorgon att packa. Och min packningslista är så perfekt så jag tror inte jag missat en enda grej. Listmänniska som jag är! :) Jag kommer nog ha fullt upp med pckandet hela dagen tror jag. Vi åker inte hemifrån förräns vid 20-tiden. Det är rätt skönt faktiskt att åka på kvällen. Då har man hela dagen på sig.. Åker man på morgonen så kan man ju inte packa allt på kvällen för en del saker använder man ju på morgonen. Men nu kan vi ju göra oss färdiga och så packa allt på en gång! Jag som alltid ska packa i sista stund, kan inte packa dagarna innan.. Och pigg som en mört är jag också. Undra om de är för att det är fullmåne ute eller om jag fått en släng resfeber?!


Kommentarer
Postat av: Petra

Kommer sakna dig<3 Fullmåne är de allt. Har svårt att sova av andra anledningar men månen bidrar nog med lite tyvärr:( Ska försöka sova nu:) Puuusssss

2012-02-07 @ 04:33:03
Postat av: Johanna

Saknar dig också gumman!! <3

2012-02-11 @ 02:54:22
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback