Hawaii.



Vi lämnade vårt hotell i L.A vid 7.30 i morse och 10.31 gick vårt flyg från LAX till Honolulu. Flygresan tog ca 6 timmar och det funkade jättebra faktiskt. Ellie var hur duktig som helst och sov de första 2,5 timmarna och sen busade hon runt och lekte och hade sig. Tyvärr satt vi hanska utspritt allihopa, men det funkade ändå.

Det enda tråkiga är att Ellie knappt äter någonting på dagarna.. Men hon dricker så det funkar väl. Nu när hon varit sjuk har hon levt på välling. Hon har inte velat äta någonting annat. Jag trodde jag packade ner 3 pkt välling, men packade bara ner 2 så nu är ett paket slut. Får hoppas hon börjar äta vanlig mat igen snart. Jag vet ju själv hur jobbigt det är att äta när man inte är pigg!!

Och nu ligger vi 11 timmar efter svensk tid så det är ju i princip tvärt om mot hemma. Det kanske förklarar varför Ellie vill äta mer på natten och minder på dagen. Hon är ju van att ha det så. Undra om det är svårare för barn med tidsomställningen än det är för oss vuxna? Det borde ju vara så..

Iallafall så efter lite missförstånd på flygplatsen (inside information! haha) så fick vi tag på taxi och tog oss till vårt hotell på Waikiki Beach. Det lígger väldigt centralt mitt i smeten och det är faktiskt helt okej! Jag, pappa & jimmy tog en kvällspromenad nyss och kollade in beachen och det ser otroligt härligt ut!! Imån ska vi steka! :) Hoppas på fint väder bara! Idag när vi kom var det lite molning och lite blåsigt, så hoppas på bättre imån!

Vi är lite piggare idag! Det är skönt! Ellie har knappt fått något febernedsättande och klarat sigbra ändå hela dagen. Tyvärr så är Johnny & Julia riktgit dåliga idag med hög feber och samma som vi haft. Jävla smitta som skulle snika sig med från Sverige!! Tror nästan det är nån släng av nån influensa!!

Så sjuk som jag vatt nu har jag inte vatt på länge!! Det har inte varit nån vanlig förkylning iallafall. Och hostan är nog det jobbigaste! Det river ända ner i lungorna varje gång jag hostar och jag både snyter och hostar blod. :/ Ellie har också fått en hemsk hosta. Min lilla plutta!

Imorgon ska hon få bada och busa i sanden på stranden. Det kommer hon tycka om!! ::))

Nu måste jag sova. Jag är en nattmänniska, men hemma är klockan ca 9 nu och här är den 22 på kvällen. Dagen innan så det är inte konstigt att jag är trött. Hänger liksom inte med riktigt! :)

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback