Baby Annabelle.



Jag köpte ju en docka till Ellie i Stockholm. Hon som älskar dockor kunde inte bli gladare när jag kom hem med den! Hon har knappt släppt den ur sikte sen hon fick den!

Jag fick den till ett väldigt bra pris måste jag erkänna! Den kostade egentligen 800:- (skamligt dyrt för en docka!), men var nersatt till 300:- och med Tesans hjälp så behövde jag bara betala 191:- för den. Kalasbra ju! :)

Den är tung som en riktig bebis och så skrattar den och jollrar och pratar och tuttar på sin napp (den rör verkligen på hela ansiktet eftersom det är någon slags motor i den) & dricker ur sin nappflaska och öppnar och stänger ögonen och blir glad när den får sin gosekanin. Jättesöt är den faktiskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback